Kundeservice
Min Konto
I følge World Health Organisation (“WHO”) er sjansene for å få COVID-19 fra et livløst objekt veldig lave. Imidlertid overvåker lookfantastic kontinuerlig situasjonen og tar fornuftige tiltak for å beskytte kunder og ansatte. Vi foreslår at du går gjennom WHO website for de siste råd i denne forbindelse.
Angående trusselen om COVID-19 inkluderer tiltak iverksatt av lookfantastic for øyeblikket følgende:
- Alle lookfantastic ansatte har mottatt utdanning og opplæring i håndhygiene, og vi har utplassert flere håndrensere over alle arbeidsplasser.
- Vi følger retningslinjene fra den britiske regjeringen og støtter ansatte som trenger å isolere seg i 7 dager, hvis de har noen bekymringer eller viser influensalignende symptomer, har en høy temperatur eller en vedvarende hoste.
- I tillegg tar vi ekstra forholdsregler for å redusere berørings- og overføringspunkter i alle lookfantastic lokaler og arbeidsplasser.
Alt du behøver for å registrere deg er en gyldig e-postadresse og internettilgang. Gå til vår registreringsside for å bli medlem av lookfantastic-samfunnet.
Det er enkelt å gjøre endringer på dine detaljer, uansett om det er din betalingsinformasjon, passord eller adresse.
Log inn på din konto og finn 'Kontoinnstillinger'.
Vi opererer fullt i henhold til gjeldende databeskyttelseslover, og vi bryr oss om å holde detaljene dine trygge.
For mer informasjon, vennligst besøk vår side om Personvernserklæring.
Ingen grunn til bekymring. Logg inn på din konto og velg 'Glemt passordet ditt?', og følg deretter instruksene som kommer opp.
Dersom du ikke lenger ønsker å motta våre eksklusive tilbud og nyheter kan du logge inn på din konto og velge 'E-postpreferanser' for å gjøre ønskede endringer.
Bestilling
Alle produkter bestilt hos lookfantastic avhenger av tilgjengelighet. Vi ønsker at du skal kunne bestille og motta produktene du elsker uten problemer, og forsøker derfor alltid å informere om når våre varer er utsolgte.
Nå og da kan det oppstå uventede forsinkelser, og hvis dette er tilfellet vil vi ta kontakt og informere deg om prosessen.
Det er utrolig enkelt å bestille skjønnhetsprodukter hos oss. Logg inn på kontoen din for å begynne å utforske det enorme sortementet vårt.
Når du har funnet produktet du vil ha trenger du bare å klikke på 'Legg i handlekurven'. Du kan enten fortsette å handle, eller klikke 'Se Handlekurv' dersom du har handlet ferdig. Dette vil gi deg muligheten til å aktivere rabattkoder og betale for varene.
Dersom du har addresser eller betalingsmetoder lagret på kontoen din vil disse automatisk vises ved utsjekk og betaling, slik at det er raskt og enkelt å fullføre ordren din.
Husk å sjekke at alle opplysningene er korrekte, og så er du good to go. Vi sender deg en e-post så snart ordren din er på vei.
Det kan du. Klikkk på 'Min Handlekurv' øverst på siden og du vil se alle produktene du har lagt til så langt.
Bruk + knappen til å legge til flere av favorittproduktene dine, eller – knappen for å redusere antallet. Dersom du ønsker å fjerne en vare kan du klikke på x knappen.
Ja, du kan velge leveringsaddresse ved utsjekk. Ordren vil automatisk registreres for lagrede addresser, men du kan velge å legge til en ny addresse ved å klikke på 'Legg til ny addresse'.
Vi sender deg en e-post så snart ordren din er på vei. Du kan også sjekke kontoen din for å se progresjonen til en ordre, eller for å spore den dersom du har valgt sporet levering.
Vi vil i noen tilfeller sende individuelle varer separat dersom én eller flere av produktene er midlertidig utilgjengelige eller forsinket.
Din konto gjør det lett å følge med på alle dine ordre.
Nå du har logget inn vil du kunne se hver eneste ordre du har lagt inn hos oss. Velg den du ønsker å se nærmere på og du vil kunne se alle nødvendige detaljer angående denne ordren.
Vi sender deg en e-post så snart vi sender ordren din fra vårt lager.
Klikk på den ordren du er interessert i for å få mer informasjon. Hvis ordren er sent med sporing vil du kunne klikke deg videre til å se sporingen fra kontoen din.
Mailen vi har sendt deg angående sending av pakken, vil også fortelle deg når vi forventer at pakken er hos deg.
Finner du ikke informasjonen du trenger? Send en beskjed til Kundeservice mens du er inne på kontoen din.
Vi er lei oss for at du ønsker å kansellere din ordre.
Dersom det er noe om helst vi kan gjøre for å hjelpe kan du kontakte vårt Kundeserviceteam via din konto.
Hvis du fortsatt ønsker å kansellere, vennligst velg den relevante ordren/varen. Du kan velge å kansellere individuelle varer eller hele ordre.
Vi vil sende deg en e-post innen en time for å la deg vite om kanselleringen var vellykket.
Dersom dette mislykkes, kan det være fordi ordren holder på å prepareres for sending. Varer vi har på lager behandles kjapt slik at vi kan sende produkter til våre kunder uten forsinkelser.
Du kan besøke våre sider for Retur & Refundering for å hjelpe deg med å returnere ordren til oss i stedet.
Så snart du har bekreftet din ordre kan vi dessverre ikke gjøre noen forandringer på den.
Dersom du ønsker å kansellere ordren slik at du kan plassere en ny må du logge inn på din konto.
Velg den relevante ordren og du vil se at du kan velge å kansellere individuelle varer eller hele ordren.
Vi vil sende deg en e-post innen en time for å la deg vite om endringen/kanselleringen var vellykket.
Ikke bekymre deg, du kan forsøke å fjerne varen inne på din konto.
Klikke på varen og velg at du vil fjerne den. Vi sender deg en e-post innen én time for å bekrefte annulleringen av varen.
Hvis fjerning av varen mislykkes kan du fortsatt sende den i retur til oss når du har mottatt den. Finn ut hvordan du gjør dette på siden vår Retur & Refundering.
Behøver du hjelp eller veiledning? Send en beskjed til vårt kundeserviceteam mens du er logget inn på din konto.
Vi beklager feilen!
Vi er veldig stolte av alle produktene våre og vil gjerne undersøke dette for deg. Vennligst kontakt oss via din konto og fortell oss mer om problemet, gjerne med bildebevis.
Prosessen vil gå mye raskere hvis du kan gi oss opplysningene nevnt nedenfor med en gang, men hvis du ikke kan, skal vi nok hjelpe deg å løse saken når du kontakter oss.
1. Ordrenummer
2. Produktnavn
3. Hva er problemet med varen?
4. Bilder av problemet, hvis mulig
Vi sender deg en e.post så snart vi har undersøkt saken nærmere.
Vi tar alle klager seriøst og er sterkt forpliktet til å hjelpe alle våre kunder.
Dersom du har en bekymring angående kvaliteten på ett eller flere av våre produkter, vennligst send inn en klage til vårt kundeserviceteam.
Prosessen vil gå raskere hvis du kan gi oss følgende opplysninger når du kontakter oss:
1. Ordrenummer
2. Produktnavn
3. Batchnummer
4. Utløpsdato
5. Bilder, hvis aktuelt
6. En kort oppsummering som beskriver problemet
Vennligst behold produktet til du har snakket med våre medarbeidere som vil fortelle deg om vi ønsker produktet i retur for å undersøke saken nærmere.
Dersom du mottar feil varer beklager vi virkelig. Noen ganger går ting galt, men det fikser vi selvfølgelig. Vennligst send oss en beskjed via din konto.
Vi har bruk for følgende informasjon for å hjelpe deg:
1. Ordrenummer
2. Varen du har mottatt som er feil
3. Varen du faktisk har bestilt
Vi sender deg en e-post så snart vi har undersøkt saken.
Vi er veldig stolte av produktene våre og beklager virkelig hvis du har mottatt en ødelagt vare.
Noen ganger går ting galt, og vi ønsker selvfølgelig å finne en løsning på slike problemer. Vennligst send oss en melding gjennom din konto, også vil vi være behjelpelige med å finne en løsning.
Vennligst behold den ødelagte varen, da vi ved noen tilfeller vil be deg om bildebevis slik at vi kan se hva problemet er og finne en løsning slik at det ikke forekommer igjen.
Vi sender deg en e-post så snart vi har undersøkt saken.
Vi sender noen ganger varer separat for å sørge for at du får varene dine raskest mulig.
E-posten du mottar om at ordren din er sendt vil også informere om hvilke varer som er inkludert. Hvis den varen du mangler ikke er på den listen, så kommer den separat ved en annen anledning.
Hvis varen du mangler står på mailen med de varene som er sendt, vennligst send oss en melding via din konto, slik at vi kan hjelpe deg.
Betaling & Rabatter
Vi tilbyr forskjellige betalingsmetoder for å sikre at kundene våre kan få tilgang til de beste kosttilskuddene helt enkelt.
Hos lookfantastic Norge kan du betale med bankkort/kredittkort, PayPal eller Klarna.
Du kan velge din foretrukne betalingsmetode i kassen. Vi tar svindel veldig seriøst og du vil derfor gå gjennom validering og autorisasjon av både oss og din private bank. Dette gjør vi for sikkerheten til våre kunder.
Siden vi distribuerer varene våre fra Storbritannia og Polen, påløper det dessverre importavgifter.
*Oppdatering: 350-kronersgrensen består inntil videre, og du slipper å betale importavgifter for slike sendinger. Les mer her: www.toll.no/no/netthandel/1.april/overgangsordning/
Vi tilbyr gratis frakt for ordre under 2kg eller over NOK 1000.
Du kan finne mer info om dette hos PostNord eller på hjemmesidene til tollvesenet: www.toll.no
Hvis du har fått en feilmelding der det står Betalingsproblem:
Før du skriver inn kortopplysninger igjen, vennligst forsikre deg om at utløpsdato og betalingsadressen er riktig. Vi anbefaler også å sjekke tilgjengelige midler på den aktuelle kontoen din.
Dersom du har gjort alt dette og er sikker på at alle opplysnigene stemmer, men betalingen fortsatt ikke vil gå gjennom, vennligst kontakt vår kundeservice som vil være behjepelige.
Når du har lagt inn en ordre hos lookfantastic vil betalingen din bli vist som 'venter' helt til vi har sendt produktene til deg. Dette betyr at betalingen har blitt autorisert og beløpet blir sendt til godkjenning.
Dersom du ønsker å legge til et nytt betalingskort kan du gjøre dette i kassen ved betaling.
De nye kortopplysningene dine blir lagret når ordren har blitt fullført. Det betyr at du enkelt kan bestille favorittvarene dine neste gang.
Vi ønsker å gjøre det så enkelt for deg som mulig å aktivere våre tilgjengelige rabatter på skjønnhetsproduktene dine.
Når du har lagt alle varene du ønsker i handlekurven, kan du legge til rabattkoder i boksen 'Har du en rabattkode? Oppgi den her:'. Klikk på 'LEGG TIL' for å aktivere den angitte koden.
Dersom koden ikke fungerer må du sjekke om du prøver å aktivere mer enn ett tilbud om gangen, da du bare kan bruke én kode per ordre. Vi henviser til våre Regler & Vilkår angående tilbud og rabattkoder.
Har du fortsatt problemer? Vennligst ta kontakt med vår kundeservice via din konto og forklar problemet.
Vi beklager at koden din ikke fungerer! Har du sjekket at du har skrevet inn koden riktig eller om du har brukt den på et gyldig produkt? Våre rabattkoder er ofte begrenset til utvalgte produkter eller produktsider, og vil alltid ha unntak og angitte kriterier under tilbudsbeskrivelsen.
For å lese mer, vennligst sjekk Regler & Vilkår.
Hvis koden er aktiv og du ikke prøver å aktivere mer enn én kode om gangen, vennligst kontakt vår kundeservice via din konto.
Vennen du verver vil motta en rabatt på 50kr på sitt første kjøp, og du vil motta 50kr i ervervingspremie fra oss. Disse pengene kan brukes fritt i butikken vår.
Logg inn på din konto og klikk på Se Detaljer under Dine Henvisninger for å se dine opptjente poeng i tillegg til info om henvisningsprogrammet.
Levering
Vi sender deg en e-post så snart pakken din er på vei slik at du kan finne ut når du kan forvente å motta din ordre.
Ordre som har blitt bestilt med sporet levering kan spores via linken i e-posten du mottar fra oss, og inne på din konto.
Har du sjekket postkassen eller nærmeste postkontor? Pakken din kan ha vært forsøkt levert og kan ligge hos en nabo eller ved ditt lokale postkontor, avhengig av lokale skikker og postvesenets alternativer for levering.
Se siden vår om Leveringsinformasjon for mer informasjon og leveringstider.
Ønsker du å rapportere en ordre savnet, vennligst kontakt vår kundeservice via din konto.
Du kan se alle våre leveringsmetoder på siden Leveringsinformasjon.
Du kan se leveringstidene våre for hele verden på siden Leveringsinformasjon.
Siden vi distribuerer varene våre fra Storbritannia og Polen, påløper det dessverre importavgifter.
*Oppdatering: 350-kronersgrensen består inntil videre, og du slipper å betale importavgifter for slike sendinger. Les mer her: www.toll.no/no/netthandel/1.april/overgangsordning/
Vi tilbyr gratis frakt for ordre under 2kg eller over NOK 1000.
Du kan finne mer info om dette hos PostNord eller på hjemmesidene til tollvesenet: www.toll.no
Dersom pakken ikke får plass i postkassen din eller krever signatur, vil du få en lapp i postkassen om at de har vært der i tillegg til hentelapp fra ditt lokale postkontor. Denne lappen forteller deg hvor du kan hente pakken din.
Vi sender noen ganger varer separat for å sørge for at du får varene dine raskest mulig.
E-posten du mottar om at ordren din er sendt vil også informere om hvilke varer som er inkludert. Hvis den varen du mangler ikke er på den listen, så kommer den separat ved en annen anledning.
Hvis varen du mangler står på mailen med de varene som er sendt, vennligst send oss en melding via din konto, slik at vi kan hjelpe deg.
Retur & Refundering
Vi henviser til siden Retur & Refundering for mer informasjon.
Hvis du ikke finner svaret på spørsmålet ditt vil Kundeservice med glede hjelpe deg. Du kan kontakte dem gjennom din konto.
Vi ønsker å gjøre det så enkelt som mulig for deg å returnere varer dersom du er misfornøyd eller angrer. Vennligst logg inn på din konto og kontakt vår kundeservice som vil være behjelpelige.
Fortell oss hvorfor du ønsker å returnere en vare/ordre slik at vi kan finne en passende løsning.
Vi henviser til siden Retur & Refundering for mer informasjon.
Vi ønsker selvfølgelig at du liker produktene du kjøper hos oss, men dersom du er misfornøyd kan du godt returnere en vare eller ordre til oss.
Det eneste vi ber om er at du gir oss beskjed innen for 14 dager fra kjøpsdato og sørg for at produktene ikke er åpnet.
Vennligst logg inn på din konto og kontakt vår kundeservice som vil være behjelpelige med en fremgangsmåte for å sende varen(e) trygt tilbake til oss.
Vårt kundeserviceteam vil gi deg all den informasjonen du trenger, men vi henviser også til siden vår om Retur & Refundering for mer informasjon.
Så snart vi har mottatt din returnerte ordre/vare vil vi undersøke årsaken til at du returnerte varen(e), og gir deg fortløpende beskjed om prosessen videre.
Pengene vil bli refundert til din konto innen 5 arbeidsdager etter at vi har gjennomgått varen, og vi sender deg en e-post når betalingen legges inn.
Hvis det har gått med enn 10 arbeidsdager siden du fikk en e-post fra oss og du enda ikke har mottatt penger, vennligst kontakt vår kundeservice gjennom din konto.
Vi vil være sikre på at du kan stole på din returnerings rett når du beslutter deg for at kjøpe hos oss. Vi har utvidet våres returnings politikk til å dekke den festlige perioden.
Du har inntil 31/01/19 å returnere ordrene plassert mellem 31/10/18-24/12/18.
Alt vi spør etter er, at varen (e) er uberøte. Det betyr, at de er uåpne, i deres originale emballasje, og enhver detailje forsegling er uberørt.
Bemerk vennligst, at vi ikke refunderer portoomkostninger for returnering av en uønsket vare eller bestilling. For å arrangere din retur skal du logge inn på din konto for å kontakte våres kundeserviceteam.
Hjemmesiden
Vi henviser til siden Regler & Vilkår.
Dersom du har problemer med å komme deg inn på betalingssiden, eller noen andre sider, hos lookfantastic, vennligst kontakt vår kundeservice slik at vi kan forsøke å løse problemet for deg med en gang!
Vi henviser til siden Personvernserklæring.
Oppdateringer av personvernerklæring
Gitt det raske tempoet som THG har vokst og avansert i løpet av årene og suksessene vi har hatt hittil, oppdaget vi at konsernets gjeldende juridiske enhetsstruktur i noen tilfeller ikke stemmer overens med forretningsdivisjonene og merkevarene vi tilbyr i dag.
Vi har derfor benyttet anledningen til å omorganisere konsernets juridiske struktur slik at selskapene er på linje med våre forretningsdivisjoner og merkevarer og støtter THGs langsiktige vekststrategi. For å omorganisere måtte vi sikre for at all data (som inkluderte data knyttet til deg som en av kundene våre) ble lovlig overført til de nye enhetene. Selv om dette ikke påvirker deg på noen vesentlig måte, ønsket vi å informere deg om denne endringen.
Før omorganiseringen:
I de fleste tilfeller ville behandlingsansvarlig for dataene dine ha vært The Hut.com Limited. I noen tilfeller kan behandlingsansvarlig ha vært en spesifikk enhet innenfor THG.
Etter omorganiseringen:
De nye behandlingsansvarlig er de nylig innlemmede juridiske enhetene:
• THG Beauty Limited
Dette skyldes en intern omorganisering og påvirker deg ikke på noen vesentlig måte. Vi ønsker bare å være åpne om det. Noen forretningsenheter er nå innlemmet i nye juridiske enheter innenfor THG-gruppen og de tilsvarende databasene er overført til dem.
Dette betyr at det juridiske ansvaret for å håndtere dataene dine eller svare på dine forespørsler i forhold til databeskyttelse, nå ligger hos den nye enheten som er oppgitt i e-posten. Disse nye enhetene forblir imidlertid innenfor THG-gruppen og gir alle det samme konsistente beskyttelsesnivået.